Selena Gomez Suite Life

Hejsan.
Viste ni att Selena Gomez var med på Suite life on deck i ett avsnit av WOWP så var de där?
De klart att ni viste det ;)
men jag kollade på några gammla avsnit av Suite life när de bode på hotel.
Och gissa vem jag hittade där?
Jo Selena Gomez var även med där som liten kolla bilderna här ;)
Selena och Dylan (Zack) kysser varandra
i avsnittet skulle hon och Cole (cody) vara tillsmans men när hon kyste Zack gillade hon honom för att han var bra på att pussas ;P
vad gullig hon var :D
ud älskar den här bilden :D
Det här är i början när hon skulle kyssa han men mamman kom så det blev ingen puss :P
Älskar hennes smile :D
När de läste replikerna innan pussen :)
När ho nhar blivigt äldre kommer hon igen ;)
Hon och bailey :)
Hon och Max på båten :)
Hon och Zack :)
Det var allt från mig idag jag vet att det inte blev så mycket men jag var med min kusin hela dagen hoppas att ni gillade inlägget :) Och bloggen med :)
Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0